Aramıza Hoş Geldin, Kadının Kalbi | Her Şey Kadının Kalbinde Başlar!

Türkiye'nin en iyi kadın sitesinde, Astroloji, sağlıklı yaşam, diyet, yemek tarifleri, hamilelik ve sanata kadar onlarca kategoride içeriğe sahip sosyal kadın portalındasın. Hissetmek istediğin tüm duygulara uzak kalma sadece üye olarak aramıza katıl.

Aklında Olanları Sor

Tüm sorularınıza birlikte çözüm arayalım, derdinizi paylaşalım.

Gündemde Olanlar

Bugün Kadının Kalbinde neler yeni kısaca göz atmak ister misin?

İletişim ve Destek

Bizimle iletişime geçmekten çekinmeyin 7/24 sizi bekleyen güçlü bir destek sistemi var.

  • * Tüm Üyelerimizin Bayramını en içtrn Dileklerimizle Kutluyoruz *

Popüler Konu 2022' DE HAMİLE KALMAK İSTEYEN VE GEBELİK DÜŞÜNENLER OVÜLASYON TESTİ TAKİBİ YAPANLAR

Gzzmm

Doğa Sever Üye
Üye
Katılım
20 Şub 2021
Mesajlar
660
Tepki puanı
467
Puanları
10
Konum
Burdur
2021 ocak ayindan beri hamile kalamadim hatirlayanlar wardir 2 aydirda owulasyon takibini falan biraktim bi skıntımızda yok doktorlar bsey demiyo napcam bilmiyorum artik pskolojim bozuldu resmen 2 aydir istemiyorum artik diye biraktim 😪😪
 

First laydy

Üşenme , Erteleme ,Vazgezme
Moderatör
Katılım
30 Mar 2020
Mesajlar
5,097
Tepki puanı
10,262
Puanları
100
Konum
Kadının kalbi ♥️
2021 ocak ayindan beri hamile kalamadim hatirlayanlar wardir 2 aydirda owulasyon takibini falan biraktim bi skıntımızda yok doktorlar bsey demiyo napcam bilmiyorum artik pskolojim bozuldu resmen 2 aydir istemiyorum artik diye biraktim 😪😪
Canimm buraz kendini sal rahat biraka kuzum yaa cok takiyorsun olacagi varsa hersekilde olur yanliz zamana ihtiyaci var demeki rabbim bu kubarek gunun hurmetine rabbum nasip etsin insallah
 

Starella

Süper Moderatör
Üye
Katılım
30 Mar 2020
Mesajlar
9,617
Tepki puanı
12,743
Puanları
150
Konum
❣️
2021 ocak ayindan beri hamile kalamadim hatirlayanlar wardir 2 aydirda owulasyon takibini falan biraktim bi skıntımızda yok doktorlar bsey demiyo napcam bilmiyorum artik pskolojim bozuldu resmen 2 aydir istemiyorum artik diye biraktim 😪😪
First laydy arkadaşım doğru diyor canım istersen piskolojik bir destek al iyi gelir belki sana.
 
shape1
shape2
shape3
shape4
shape5
shape6
Üst